آنچه شما ارائه شده است ؟

[ad_1]

Hypnotists همراه با بسیاری دیگر از صاحبان کسب و کار کوچک, فکر می کنم در مورد آنچه باعث می شود آنها را منحصر به فرد. من به شدت به تشویق این. فکر کردن در مورد آنچه شما جدا از دیگران است یک راه عالی برای توسعه نام تجاری خود را. اما به چه معنی است منحصر به فرد باشد و چگونه است که مفید است ؟

این سوالات مهم هستند. یکی از چیزهایی که خود را در صفحه اصلی وب سایت باید انجام دهید این است که تاکید کنیم آنچه شما را متفاوت می کند. مشتری بالقوه شما ممکن است یک صد زبانه باز چیزی است که برای گرفتن توجه خود را, بنابراین مطمئن شوید که شما آنچه که آنها در حال حاضر.

اگر شما منحصر به فرد هستند (و مناسب) و سپس آنها را به چشم پوشی از همه دیگر ارائه شده است. آنها حتی نمی خواهد آنها را در نظر بگیرید. اگر شما فقط یک هیپنوتیزم, هر چند پس از آن آنها شروع به مقایسه چیزهایی مانند قیمت. هر کس از دست می دهد از جمله مشتری بالقوه.

تصور کنید در یک خیابان در یک شهر بزرگ است که ده ها تن از رستوران ها در آن است. در طول زمان این محل تکامل یافته به عنوان آشپزی مرکز جامعه. مشتریان سیل در خیابان فقط به عنوان کسب و کار جمعیت ساختمان. این رستوران ارائه آنچه می خواهید مشتریان – مواد غذایی بزرگ. مشکل این است که همه آنها را از آن پس چگونه آنها خود را متمایز?

Peter Thiel به چند نمونه در کتاب صفر تا یک است. یک رستوران ممکن است تنها یک در خیابان خدمت معتبر جنوب غربی پاکستان مواد غذایی است. این کار آنها را منحصر به فرد ؟ مطمئنا آن را – آنها را چیزی که هیچ کس دیگری است. اما مشتریان تمایل به نگاه خاص منطقه ای جنوب آسیا منوها. آنها نگاه برای شام. برای بسیاری از مشتریان متخصص غذاهای یک واقعیت در مورد رستوران نه در مورد مشتری است.

آنچه مشتریان می خواهند ؟ خوب برخی از آنها به دنبال سریع و ارزان غذا. یک رستوران به پایین ترین قیمت (هر چند شاید آنها باید بگویم آنها بهترین ارزش). یکی دیگر ممکن است تخصص در سریع, تازه, غذای آماده.

دیگران را به خوردن برای تجربه. یک رستوران که به خود می بالد در استخدام و آموزش بهترین کارکنان را ارائه منحصر به فرد. آنها می توانند صحبت در مورد تجربه با اشاره به توصیفات raving در مورد دوستی و حرفه ای. جایی که در خدمت مواد غذایی مناسب و معقول با سرگرمی فوق العاده را فراهم می کند چیزی است که تعداد کمی از جاهای دیگر خواهد بود.

اگر شما می دانید شما ارائه بهترین غذا برای پیدا کردن یک راه به آن را اثبات کند. هر کدام رستوران در کسب و کار طولانی لازم به ذکر است که. آنچه در مورد یکی از با بالاترین بررسی آنلاین? که تازه ترین مواد تشکیل دهنده بهترین گزینه های گیاهی بیشتر به راحتی قابل تنظیم وعده های غذایی?

اینها همه چیزهایی که مشتریان می خواهند. این که چگونه آنها فکر می کنم در مورد مواد غذایی است. چگونه آنها فکر می کنم این است که چگونه آنها تصمیم می گیرید چه چیزی منحصر به فرد است و آنچه قابل تعویض است.

با تشکر از اینترنت, hypnotists به اشتراک گذاشتن فضا در یکی از طولانی ترین شلوغ ترین خیابان ها در تاریخ است. و ما فقط به اشتراک گذاری آنها را با هر یک از دیگر – هر کسی ارائه یک راه حل به مشتری مشکل جای دارد. پس چگونه شما ایستادگی کردن ؟

آیا شما تخصص در یک تو رفتگی در دیوار در هیپنوتیزم? اصلا بحث در مورد که مدرسه شما از مشتریان تنها در مورد مراقبت از نتایج روش نیست. اگر شما در حال ترک-سیگار کشیدن متخصص در منطقه خود را که منحصر به فرد خود را ارائه.

آنچه در مورد تجربه یا مدارک? مشتریان اهمیتی نمی دهند اگر شما بیش صلاحیت بیش از نفر بعدی اما آنها را دوست دارم چگونه از آن نشان می دهد که شما ماهر هستند.

شما مشغول به کار با-نام مشتریان ؟ آیا شما مربوط به تجربیات زندگی? آیا به شما ارائه بهترین محصول یا بهترین تضمین ؟ آنچه در مورد چگونه شما تحویل – آیا شما راحت ترین?

مشتری خود را به نظر می رسد برای راه حل با یک چک لیست در ذهن خود. اگر شما تنها یکی است که کنه تمام جعبه و سپس شما آنها را داشته باشد. به آنها ثابت کنید شما تنها فرد ارائه می دهد که آنها چه می خواهند. شما فقط باید چند بلوک از متن را در صفحه اصلی خود را برداشت تا آنها را هدر ندهید.

[ad_2]

Leave a Comment