بهترین جای تعجب ندارد تعجب ؟

[ad_1]

مستقل هتل تجاری

در دهه 1970 مسافرخانه تعطیلات انقلابی در مفهوم همگن مهمان نوازی تجربه برای امریکا است. به طور فزاینده مسافران می خواستم به می دانم که دقیقا همان جایی که آنها می خواهم به ماندن هنگامی که آنها خسته. بنابراین متولد شد مارک هتل به عنوان ما آن را می دانم امروز همان در اینجا آن را به عنوان وجود دارد به عنوان آن را در همه جا. تعطیلات مسافرخانه ایجاد شده انتظار می رود سطح از ارزش و تجربه است که تثبیت شده بود در سال 1975 شعار “بهترین جای تعجب است که جای تعجب ندارد”. ایشان یک وعده از قیمت پایین و کیفیت سازگار و مکان های مناسب برای یک نسل از آمریکایی ها عنوان را برای بزرگراه برای کسب و کار و لذت بردن.

پریدن جلوتر از 35 سال می بینیم مزایای نسبی و چالش هایی که یک مارک جهانی از مهمان نوازی را به ارمغان آورده است به جهان. هایت, هیلتون, Westin Doubletree W و تعطیلات مسافرخانه همه سمان مارک های خود را و الحاقات از این برندها به طوری که هر کس می داند که دقیقا چه چیزی آنها را زمانی که آنها راه رفتن به لابی در هر نقطه در جهان است. واقعا وجود دارد هیچ تعجب بیشتر برای میلیون ها نفر از مسافران که آمده اند به انتظار و تقاضا ویژگی هایی که این مارک تحویل بر اساس مداوم است.

یکی ممکن است نتیجه گیری کرد که این مارک هتل تکامل می توانست منجر به نابودی مطلق مستقل بازار هتل. نه چندان. در واقع بیش از 15 سال گذشته رشد در عرضه به صورت مستقل بخش است trailed مارک بخش تنها 4 تا 5 درصد است. همچنین چه مستقل هتل ها ممکن است از دست دادن به مارک هتل در مجموع اشغال آنها به طور معمول را در متوسط نرخ روزانه (ADR).

بنابراین چه چیزی است که چالش واقعی برای مستقل در جهان تحت سلطه توسط مارک ها ؟ آن را ضروری است که مستقل صاحب هتل نام تجاری طول می کشد به طور جدی خود را به عنوان رقبای مارک. این بدان معناست که توسعه یک استراتژی نام تجاری طرح توجیهی راه در پیش از استخدام معمار و طراحان داخلی مواد غذایی و آشامیدنی کارشناسان آژانس آگهی و کارکنان هتل. مستقل هتل باید ناخن دقیقا آنها را در حال رفتن به خدمت است. آنها باید تعریف کنیم که مخاطبان (شخصیت) از هر دو جمعیتی و psychographic چشم انداز. بسیار مهم است چرا که دقیقا چه مارک هتل انجام دهید.

هنگامی که شما بررسی به یک Westin, شما می دانید دقیقا چه نوع از مهمان است رفتن به آنجا. آنچه شما می خواهید به عنوان یک مستقل ممکن است بسیار متفاوت مهمان کسی است که به دنبال منحصر به فرد مهمان نوازی تجربه است که آنها نمی توانند در یک هتل با مارک. این فرصت بسیار خوبی برای ارائه این انتظار ارزش و تجربه منحصر به فرد است که به شما ارائه. رفتن از این هیچ راه دیگری را ایجاد خواهد کرد مهمان نوازی ملک که تعریف نشده است و شناور. بازاریابی می شود بسیار گران قیمت و بی اثر زمانی که شما واقعا نمی دانید که دقیقا همان است که شما در حال بازاریابی است. هنگامی که هر دو گذرا و اهداف تعریف شده شما می توانید ساخت یک استراتژی نام تجاری در اطراف آنها.

یکی مستقل بوتیک هتل است که انجام یک کار فوق العاده ای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و بی همتا با هر مارک هتل الیس هتل در مرکز شهر آتلانتا. به خوبی تعریف شده مهمان personas بیان شده در همه, نام تجاری, بازاریابی, مواد غذایی و آشامیدنی و همچنین در اتاق ها ، سخت به آن را دریافت و آنها آن را انجام داده اند درست است.

هنگامی که شما ساخته شده است یک نام تجاری استراتژی شما می توانید تماس بگیرید معماران و طراحان و f&b مردمی است. در حال حاضر شما باید یک نام تجاری در حال حاضر شما می توانید ساخت در حال حاضر شما می توانید با پر کردن اتاق با اعتماد به نفس است که شما به انجام مشق شب خود را و می تواند چیزی است که مارک هتل ها می تواند دلیل گاهی اوقات بهترین جای تعجب است خوب است و منحصر به فرد تعجب.

[ad_2]

Leave a Comment