بیشتر وب سایت آگهی و رشد فروش خود را

[ad_1]

9 راه آسان برای افزایش آنلاین تبدیل

بنابراین شما ساخته شده است یک وب سایت با طراحی حرفه ای گرافیک کاربر پسند و قانع کننده محتوا. اما به جای استفاده از جریان ثابت از ترافیک و خرید شما انتظار شما حتی یک قطره.

پس چه می دهد ؟

بیش از حد بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار کوچک باید یک “اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد” ذهنیت است. آنها فکر می کنند که ساختمان چیزی است که به نظر می رسد خوب است که همه آنها نیاز به انجام به جذب خریداران.

حقیقت این است که ایجاد یک وب سایت بدون توجه به چگونه جذاب نیست حتی نیمی از نبرد است.

سخت ترین کار می آید پس از خود سایت و در حال اجرا هنگامی که آن زمان به بازار محصول و یا خدمات و تعامل با مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به منجر و فروش.

این که آیا شما در حال تلاش برای گرفتن چشم خود را ارائه ساخت لیست خود را و یا می خواهید خود را به رشد فروش این نکات کمک خواهد کرد که شما به طور موثر با استفاده از بهترین ابزار بازاریابی شما: وب سایت خود را.

1. در زیر کاپوت است.

آیا چیزی وجود دارد که از لحاظ فنی اشتباه است ؟ وجود دارد بسیاری از سرحال توسعه دهندگان وجود دارد که درک نمی کنند آنچه در آن طول می کشد برای ساخت یک قوی, سایت پاسخگو.

دنبال راه یک مشتری را از زمین آنها را در صفحه اصلی خود را در طول کل فرآیند خرید است. وجود دارد می تواند یک پیام خطا زمانی که شما سعی می کنید برای قرار دادن یک محصول خاص در سبد خرید خود را و یا یک صفحه 404 که در آن حمل و نقل خود را و بازگرداندن اطلاعات باید باشد.

مطمئن شوید برای بررسی سایت خود را در چند مرورگرها و دستگاه های مختلف بیش از حد حصول اطمینان از پاسخگویی خوب به نظر می رسد در همه جا و نه فقط در مرورگر معمولی استفاده می کنید.

چک کردن سرعت سایت خود را یک جای خوب برای شروع است. اگر یک صفحه طول می کشد برای همیشه لطفا برای به بار مردم نمی خواهید به صبر کنید.

2. توجه نزدیک به تیتر شما.

متوسط surfer وب که با استفاده از یک موتور جستجو بازدید حدود 25 سایت در تنها 3-4 دقیقه. که زمان زیادی نیست برای گرفتن توجه کسی.

برای افزایش آنلاین تبدیل و رشد فروش خود را:

  • گفت: “خوش آمدید به وب سایت من…” و یا دیگر کرکی فضا-wasters. شما نمی خواهید به صرف وقت با ارزش خود را چند ثانیه بر روی کلمات است که نمی تشویق بازدید کنندگان به عمل آورند.

  • کوتاه و شیرین است. تیتر شما است نه محل به خودرا برای امتحان اماده در هر جزئیات. تمرکز بر 6-12 کلمات که حاوی کلمات کلیدی هدف خود را برای گرفتن منافع.

  • دریافت توصیفی. با استفاده از اصطلاحنامه کامل راه به آمده تا با برخی از راه های مختلف از گفتن چیزهایی که شیر را به احساسات مردم را. فکر می کنم فراتر از کلمات مانند “خوب” و “عالی” و بازدید کنندگان خود را هیجان زده است.

3. مردم نشان می دهد که چگونه محصول یا خدمات آنها بهره مند شوند.

گرفتار نیست در توضیح مکانیک از آنچه شما فروش است. به جای پاسخ به سوالات بازدید کنندگان خود را, مانند: چگونه آن را تغییر دهید مردم برای زندگی بهتر است ؟ چرا که آنها به آن نیاز دارید ؟ شیر را به بازدید کنندگان خود را’ نقاط درد و به آنها بگویید که این داستان راست در یک ویدیو, وبلاگ, پست, تیتر…

در اینجا یک مثال از یکی از مشتریان ما را بهبود مالی موسسه. به جای گفتن مردم در این دوره نام و یا چگونه او می آموزد کارن توصیف مزایای آنها از گرفتن پول مربی آموزش.

4. الهام بخش بازدید کنندگان خود را به عمل آورند.

با استفاده از ملموس عمل فعل می تواند کمک به افزایش آنلاین تبدیل شده است. دریافت به بازدید کنندگان خود را هیجان زده در مورد آنچه در آن است شما در حال فروش است و شامل یک حس فوریت.

برای مثال به جای گفتن “ثبت نام” برای یک وبینار شما می تواند با استفاده از “ذخیره صندلی خود را در اینجا”. به جای “به دوره” برای یک برنامه آموزش شما سعی کنید چیزی شبیه به “شروع به یادگیری امروز”.

ایجاد فریبنده ارزش گزاره ها نسبت به سادگی “آن را خرید” و یا “فروشگاه در حال حاضر” برای تشویق مردم به استفاده از خود را ارائه دهد.

5. باید قوی تماس به عمل است.

این که آیا آن را پر کردن یک فرم آنلاین و یا کلیک روی یک دکمه کاربران خود بگویید آنچه شما می خواهید آنها را به انجام بعدی. مانند تیتر و کپی بدن خود را CTAs باید موجز و سود محور است.

گفت: قرار نیست CTAs در همه جا در بدن شما کپی کردم که بیشتر بهتر است. شما می خواهید یکی از اصلی فراخوانی برای اقدام در هر صفحه و یا “عمل” می خواهید کسی را نه یک پر به هر پاراگراف از محتوا است.

بخوانید هوشمند تماس به عمل برای هر خرید مرحله به حداکثر رساندن تبدیل در وب سایت ما.

شما همیشه تعجب که چرا برخی از وب سایت های تبدیل بهتر از دیگران است ؟ شما می توانید بهترین copywriting در جهان است اما اگر شما موثر تماس به عمل در هر صفحه شما نمی توانید فروش.

این مقاله را فراهم می کند موثر عنوان مثال تماس های به عمل برای رسیدن به خریداران در هر مرحله از چرخه خرید به افزایش تبدیل.

6. آن را آسان برای بازدید کنندگان به شما می دهد اطلاعات.

مردم نمی مانند پر کردن فرم های طولانی برای دانلود یک کتاب و یا ثبت نام برای خبرنامه ایمیل. محبوب ترین ها, بازاریابی دیجیتال, کارآفرین, Neil Patel افزایش نرخ تبدیل خود را در NeilPatel.com 26 درصد فقط با از بین بردن یک فیلد فرم.

برای دریافت بیشتر وب سایت آگهی بپرسید آنچه شما می خواهید در چند زمینه به عنوان امکان پذیر است. ما از بازدید کنندگان ما تنها یک نام و آدرس ایمیل قبل از دادن آنها به ما رایگان راهنمای نهایی در بهبود سودآوری و تبدیل است.

7. حق را تصور بصری.

از آن زمان به گرفتن سهام از سهام خود را, عکس و نگاه طولانی و سخت در این تصاویر شما با استفاده از برای نشان دادن نام تجاری خود را.

بصری خود را با نام تجاری باید سازگار در سراسر همه از مواد بازاریابی خود را از وبلاگ خود تصاویر برای خبرنامه ایمیل خود را عکس. بیش از حد بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک با استفاده از رنگ ورو رفته عکس های سهام و یا کیفیت پایین تصاویر به سادگی زیرا آنها آسان و در دسترس به آنها.

تصویر ارزش هزار کلمه و هیچ یک از این واژه ها در حال رفتن به “آگهی” یا “فروش” اگر شما با دقت انتخاب کنید در این تصاویر که به نمایندگی از نام تجاری خود را.

و لطفا صحبت از عکس های سهام – هرگز آیا در وب سایت خود در رسانه های اجتماعی و یا خبرنامه خود را با استفاده از یک عکس سهام که نشده است خریداری شده و هنوز تعیین میزان مد آب بر روی آن. نه تنها این بسیار غیر حرفه ای و به دنبال آن نیز یک استفاده غیر قانونی از عکس سهام و شما می تواند جریمه اگر پیدا کردم.

8. استفاده از نظرات و مشتریان به عنوان ضد اجتماعی.

ما با استفاده از ضد اجتماعی هر روز به حرکت ما تصمیم گیری-آنلاین و در جهان واقعی است. در اینجا یک مثال دنیای واقعی: هنگامی که شما انتخاب جایی برای خوردن شما را وسوسه بیشتر پر جنب و جوش رستوران پر از مشتریان راضی یا خالی یک در سراسر خیابان ؟

در حال حاضر فکر می کنم در مورد چگونه شما خرید آنلاین. من مطمئن هستم که شما با استفاده از یک بررسی مثبت یا منفی-برای نفوذ در تصمیم گیری. تحقیقات از BrightLocal نشان می دهد که بررسی مثبت را 91 درصد از مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد به استفاده از یک کسب و کار در حالی که 82 درصد خواهد بود قرار داده و با بررسی منفی. و متوسط مصرف کننده می خواند 10 بررسی قبل از احساس قادر به اعتماد به کسب و کار محلی.

یک راه منحصر به فرد است که بازاریابی آنلاین پلت فرم TrustPulse می دهد خریداران ضد اجتماعی است که به صورت پویا های نام و محل سکونت از افرادی که ثبت نام برای خدمات خود را.

9. هرگز متوقف تست و افزایش سرعت.

برای دریافت بیشتر سایت آگهی, شما نیاز به دانستن چه کار می کند و چه چیزی نیست. استفاده از A/B تست به خدمت بازدید کنندگان نسخه های مختلف سایت خود و یا سعی کنید انواع مختلفی از عناوین در طول چند ماه.

به یاد داشته باشید آنچه که کمک می کند تا یک صاحب سایت افزایش بازدید, تبدیل ممکن است شکست مفتضحانه برای دیگری.

می توان آن را یک چالش به موفقیت ایجاد کپی فوتی و فوری ترین تصاویر و تماس های به عمل بنابراین نظر به استخدام حرفه ای بازاریابی شرکت برای کمک به شما نتایج را دریافت کنید.

هر روش شما با استفاده از, شما در حال رفتن به سعی کنید تست کنید و سعی کنید برخی از بیشتر… گرفتن حق فرمول به رشد فروش خود را یک فرآیند مداوم است.

به کسب و کار موفقیت

سوزان

[ad_2]

Leave a Comment