سه مهم چربی حقایق مربوط

[ad_1]

واقعیت #1 – زمان بیشتری را در اتاق خواب به این معنی لاغر شما

با گفتن شما نیاز به صرف زمان بیشتری را در اتاق خواب من نمی گویم شما نیاز به شروع به داشتن بیشتر sexاما آنچه که من میگویم این است که شما نیاز به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن مقدار کافی خواب. به هر تناسب اندام و سلامت حرفه ای را به گواهی عدم خواب قطعی است کمک کننده در نظر وزن به دست آورید. بعلاوه چندین دیگر از دلایل که چرا خواب بیشتر منجر به بهتر به نظر می رسد.

برای مثال اگر شما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب خود را در سلول های چربی شروع خواهد شد ضرب به دلیل حاصل فعالیت هورمونی و در همان زمان ماهیچه های خود را آغاز خواهد شد به هدر رفتن دور.

دلیل این است زیرا هورمون ها مانند هورمون تستوسترون لپتین و هورمون رشد افزایش می دهد زمانی که یک فرد خواب کافی و البته تستوسترون و هورمون رشد هورمون مسئول رشد عضلانی در حالی که لپتین کمک می کند تا برای سرعت بخشیدن به یک فرد و میزان سوخت و ساز.

همچنین باید خاطر نشان کنم که من با مراجعه به هر شکل تزریقی تستوسترون یا هورمون رشد, اما به جای من با اشاره به این که بدن به طور طبیعی, صرف نظر از آنچه sex شما در حال. بنابراین حتی اگر شما یک زن هستید بدن شما تولید تستوسترون بیشتر زمانی که شما به اندازه کافی خواب و حتی اگر خود را در سطح تستوسترون را افزایش می دهد که می گویند شما شروع به دنبال مردانه. در واقع آن را مخالف دقیق به دلیل بهینه سازی سطح هورمون در نتیجه در آنها جذاب زنانه بدن.

اگر چه آن ممکن است صدای واضح و یکی هم نیاز به یاد داشته باشید که دیگر شما را بیدار بماند برای بیشتر شما را تا پایان غذا خوردن, و اگر شما به طور جدی محروم از خواب شما بیش از احتمال زیاد شروع به خوردن شراب خواری و همه ما می دانیم که در آن است که منجر به. افرادی که به صورت مزمن و محروم از خواب نیز تمایل به مصرف مواد غذایی که حاوی راه بیش از حد کربوهیدرات های تصفیه شده و قند. این مواد غذایی باعث بدن خود را به تولید بیشتر انسولین و کورتیزول و این به نوبه خود نتایج در بیشتر سلول های چربی.

واقعیت #2 – زنان حق دارند به احساس فریب خورده,

چه بسیاری از مردم درک نمی کنند این است که به کاهش چربی بدن و بالاتنه چاق اساسا متفاوت است. به طور کلی مردان تمایل دارند که یک مشکل با بالا چربی بدن در حالی که زنان برای همیشه لطفا برای مبارزه با کاهش چربی بدن است که تجمع در اطراف باسن و ران. به اندازه کافی جالب توجه بسیاری از زنان امروزه شروع به ذخیره بالایی چربی بدن و همچنین به دلیل رشد تمایل به خوردن غذاهای غنی از کربوهیدرات های فرآوری و زمانی که آنها در حال گرفتن به اندازه کافی خواب یا.

بالا چربی بدن:

بالا چربی بدن است که معمولا نسبتا آسان به ریختن.

بالا چربی بدن نیست سریع به ضرب.

بالا چربی بدن می تواند یک تهدید بسیار جدی برای سلامت.

کاهش چربی بدن:

کاهش چربی بدن گاهی اوقات می تواند تقریبا غیر ممکن است برای خلاص شدن از شر.

کاهش چربی بدن است که سریع شروع به ضرب.

کاهش چربی بدن کمتر مضر برای سلامت خود را از قسمت بالای بدن ،

واقعیت #3 – در آمده و دریافت کردن

لیپوپروتئین لیپاز (LPL) و هورمون حساس لیپاز (HSL) دو هورمون در بدن است که مقدار زیادی به انجام با. اجازه دهید فقط می گویند که در حالی که یک هورمون استقبال چاق, دیگر هورمون رد و هر دو این هورمون تحت کنترل انسولین است. هنگامی که انسولین خود را بیش از حد بالا است اولین هورمون ذکر شده اساسا تماس در چربی برای ورود به یک سلول, اما زمانی که خود را به انسولین کم است دوم هورمون اساسا بگویید چربی به دست داده است. به عنوان شما بیش از احتمال زیاد می دانید سطح انسولین در تعیین رژیم غذایی یک فرد, بنابراین اگر شما عادت به خوردن مقدار زیادی از مواد غذایی مانند نان و پاستا به عنوان مثال شما به ناچار تا پایان با انسولین بالا اما اگر شما به غذاهایی مانند میوه و سبزیجات تازه و انسولین خود را در سطح پایین باقی خواهد ماند و پایدار است.

به مجموع آن همه……

الف) مقدار زیادی از خواب – شما نه تنها شروع به دنبال بهتر اما شما همچنین می خواهید شروع به احساس بسیار بهتر است.

ب) رژیم غذایی خوب – شما نیاز به تمرکز بر روی خوردن میوه های تازه و سبزیجات و شما نیاز به دور ماندن از مواد غذایی که حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده.

[ad_2]

Leave a Comment