شش هفته بدن قبل – نوع بدن D

[ad_1]

6 هفته بدن قبل برنامه غذایی تقسیم شده است به پنج نوع بدن. این مقاله تمرکز بر روی بدن نوع “D” به عنوان وعده غذایی طرح کاملا منحصر به فرد برای این بدن است. D افراد مجاز به خوردن بیشتر گوشت قرمز. دیگر انواع بدن تنها مجاز به خوردن پروتئین بدون چربی و غذاهای دریایی. به همین دلیل D بدن می خوردن گوشت گاو است زیرا گوشت قرمز در واقع کمک می کند تا ساخت عضله برای این نوع بدن خاص.

افرادی که به عنوان طبقه بندی شده “D” بدن انواع بسیار تنبل سوخت و ساز بدن و عدم عضلانی. این باعث می شود دو whammy وقتی که می آید به از دست دادن چربی. عضلات چه سوختگی چربی و عضلانی بیشتر است که شما کالری بیشتری خواهید سوزاند در طول روز است. این شبیه به Atkin رویکرد این برنامه غذایی کمتر محدود وقتی که می آید به چه نوع کربوهیدرات شما می تواند مصرف. اول, اگر شما یک D شما نباید خوردن میوه های شیرین و قند و شکر و نان سفید. کربوهیدرات های پیچیده خوب برای این نوع بدن (در حد اعتدال). برخی از کربوهیدرات های پیچیده است که شامل در برنامه غذایی سیب زمینی و کدو و کم قند میوه ها مثل گریپ فروت.

یک نمونه وعده غذایی شام در مایکل Thurmond رژیم غذایی برای یک نوع بدن D کبابی, New York, استیک, سیر, سیب زمینی سرخ شده و سالاد سبز. نمونه صبحانه خواهد بود 4 اونس. سفیده تخم مرغ و 1 فنجان بلغور جو دوسر و یا استیک و سفیده تخم مرغ. تخم مرغ می تواند نیمرو با گوجه فرنگی و ریحان. شما می توانید با استفاده از استیک گوشت راسته بدون چربی و اضافه کردن مائوئی پیاز کبابی برای عطر و طعم.

[ad_2]

Leave a Comment