منوی برنامه ریزی برای یک ماه – مراحل برای رسیدن به صرف غذا سعادت

[ad_1]

چگونه اغلب شما را تا پایان خوردن چیزی برای شام که سالم نیست و یا که حتی طعم و مزه خوب فقط به خاطر این سریعترین و ساده ترین گزینه است ؟ یا شاید شما احساس گناه می کنم چون شما خیلی با عجله در پایان یک روز پر مشغله که شما نمی توانید تهیه متعادل و خوشمزه وعده های غذایی خانواده خود را سزاوار. هنگامی که شما برنامه ریزی نمی, جلوتر, شما را تا پایان فقیر تصمیم گیری در مورد آنچه به خوردن برای شما و خانواده خود را, اما تبدیل که در اطراف می تواند راحت تر از شما فکر می کنم.

اگر شما صرف زمان کمی در ابتدای هر ماه برای برنامه ریزی یک تقویم از وعده های غذایی شما صرفه جویی در مقدار زیادی از وقت و پول و احتمالا بسیاری از تلف کالری بیش از حد. در اینجا چند راهنمایی برای دریافت منوی خود را طبقه بندی شده اند برای سلامت بهتر و مدیریت زمان:

هیچ راه درست یا غلط به آن را انجام دهد. همانطور که با هر گونه تغییر در عادت شما در حال تلاش برای ایجاد, شما باید برای پیدا کردن روش که با این نسخهها کار بهترین برای شما که به معنی این روش شما می توانید چوب. اکثر مردم شروع به بررسی دقیق اشپزی مجلات و یا اینترنت برای, جذاب, دستور العمل های. اتمام پینترست برای قبل از سرپرستی مجموعه از دستور العمل در هر دسته از سالم به زیاده. مطمئن شوید که شما انتخاب آیتم هایی که درون یا نه خیلی دور از پخت و پز خود را از منطقه راحتی.

زمانی که شما نشستن با دستور العمل های انتخاب شده توسط شما, آن را یک ایده خوب به یک تقویم دستی بنابراین شما می توانید غیر روحانی کردن منوی خود را با توجه به خود را در زندگی واقعی برنامه. شما می توانید پیدا کردن چند وعده غذایی برنامه ریزی ابزار آنلاین, اما من می خواهم این ساده PDF در دوست من ارین در وبلاگ unclutterer.com. این اتاق به لیست تمام وعده های غذایی خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک بخش به سمت جایی که شما می توانید ایجاد لیست های خرید خود را.

شروع هر ماه توسط رفتن را از طریق تقویم و عبور کردن تاریخ که در آن شما می دانید شما می شود ناهار خوری. سپس با یک چشم به سمت تسهیل هفتگی خود, خرید, سازماندهی مجموعه خود را از دستور العمل های پروتئین است. این شما صرفه جویی از overbuying در مواد غذایی و خانه آوردن غذا بیشتر از شما می تواند غذا خوردن در یک هفته. این مهم است زیرا اگر شما overstuff یخچال خود را, شما نمی قادر به دیدن آنچه که شما داشته باشد و شما به احتمال زیاد به بازی شیر یا خط مقدار از آن را که آن را بد می رود. چوب به خرید مقدار مناسب از مواد غذایی به اندازه کافی برای یک هفته یا کمتر به صرفه جویی در پول و کاهش ضایعات.

بعد از طریق تقویم و علامت گذاری کردن هر از پیش تعیین شده وعده های غذایی مانند شب جمعه پیتزا یا سه شنبه Tacos. این ممکن است مناسب برای شما اگر شما رشد در تنوع اما این روال می تواند بسیار مفید باشد به خصوص اگر شما بچه ها. همچنین توجه داشته باشید هر روز که در آن بچه ها شب ها فعالیت های مدرسه نقش رسیتال و…. و برنامه راحت تر غذا (کمتر پخت و پز/زمان دبستان) برای آن دسته از موارد است.

را دستور العمل خود را لیست و شروع به پر کردن در تقویم خود را. نگه داشتن لیست خرید خود را به سمت به عنوان شما بروید و به یاد داشته باشید به عامل در روز هنگامی که شما lunching باقی مانده. شما همچنین می توانید تکرار وعده های غذایی مورد علاقه خود را در طول ماه. هنگامی که خرید خود را انجام شده است را زمان آمادگی آسان با هم گروه بندی وعده های غذایی با همان پروتئین است. شما می توانید کوره تا همه خود را سینه مرغ بدون استخوان خدمت با برنج و سبزی برای شام استفاده از بقیه بیش از سبزها برای یک ناهار سالم در هفته بعد و ذخیره کردن بخش دیگر در فریزر. فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید صرفه جویی در وقت با آماده سازی وعده های غذایی متعدد در یک بار و ترجیحا به اندازه کافی برای سه یا چهار روز و پس از آن شما می توانید یخ و حتی بیشتر برای بعد از آن در ماه. این راه همیشه وجود دارد چیزی خوشمزه در دست آماده به گرم کردن و خدمت زمانی که شما در زمان کوتاه.

شما در حال حاضر می دانیم که این خوب نیست برای رفتن به خرید مواد غذایی زمانی که شما گرسنه و منوی برنامه ریزی است فقط همین. گرسنگی fogs مغز خود را و باعث می شود شما را به تصمیم گیری های ضعیف بنابراین منتظر نیست تا زمانی که آن را در حال حاضر شام به تصمیم می گیرید چه چیزی برای خوردن. کمی از برنامه ریزی هوشمند شما را حفظ خواهد کرد شما و خانواده خود را برنامه ریزی و کیف پول خود را یک کل بسیار سالم.

[ad_2]

Leave a Comment