وعده غذایی سالم از هفته 32 سالم مانده ایده

[ad_1]

وعده غذایی سالم این هفته: پخته مرغ و برنج

سالم مانده Idea: مرغ ذوب ساندویچ

در اینجا یک وعده غذایی است که اساسا می تواند انجام شود در یک تابه را درون فر که باعث می شود همه چیز بسیار راحت است. گذشته از جزئی دبستان کار شما نیاز به انجام این کار در اکثر موارد هنگامی که همه چیز قرار داده شده است در داخل فر و تایمر تنظیم شده است, شما نیاز به انجام هیچ چیز دیگری اما به نظاره نشست و صبر کنید تا حلقه. به علاوه با پس مانده غذا ایده های ذکر شده در زیر شما می توانید از این دستی مرغ ذوب ساندویچ است که هنگامی که در ترکیب با یک تکه میوه و یک بطری آب شما باید یک وعده غذایی ناهار است که به سختی بالغ بر 400 کالری است. است که به مراتب برتر از فست فود غذا که اغلب منجر به برتری 1200+ کالری علامت بنابراین این یک گام بزرگ به جلو در سمت راست تغذیه ای جهت.

تجهیزات مورد نیاز

– فر امن تابه با درب (یا فویل)

– کتری

– گلدان برای سبزیجات

زمان دبستان

– 15 دقیقه

زمان پخت و پز

– 40 دقیقه

مواد تشکیل دهنده

(6-8 نفر)

– 8-10 تکه سینه مرغ بدون استخوان

– 2 فنجان برنج

– 1/4 فنجان روغن زیتون

– 2 قوطی مخلوط سبزیجات (یا دیگر از انتخاب شما)

– ادویه: نیشگون از سیر و پودر فلفل قرمز, زیره سبز, نمک و فلفل

– 3 برگ سرخ مایل به قرمز

برای مرغ ذوب ساندویچ

– سالم گندم نان

– کره

– lowfat پنیر

– کاردک

جهت

1. پیش گرم کردن فر خود را تا 375 درجه است. باز کردن بسته بندی مرغ را بشویید و هر قطعه را در زیر آب سرد در مخزن. محل تمام قطعات بر روی یک صفحه در یک ظرف که در آن آنها را خوابانده شود.

2. با استفاده از دو چنگال سوراخ بارها و بارها هر قطعه مرغ در هر دو طرف به کمک ادویه واقعا خیس به گوشت. نم نم تمام ادویه بیش از قطعه مرغ و همچنان به استفاده از چنگال به سوراخ قطعه مرغ و فشار آن خوشمزه ادویه را به آنها.

3. در یک دیگچه اضافه کردن 1/4 فنجان روغن زیتون روی حرارت متوسط. اضافه کردن تکه های مرغ و اجازه می دهد هر طرف به آرامی قهوه ای معمولا حدود 3-4 دقیقه در هر طرف. هنگامی که به پایان رسید حذف قطعات مرغ را از تابه و روی یک صفحه.

4. با استفاده از همان کتری را روی حرارت متوسط می روم مانده از مرغ در تابه اضافه کردن دو فنجان برنج و هم بزنید و برای چند دقیقه اجازه می دهد تا به “قهوه ای” سپس از روی حرارت بردارید.

5. اضافه کردن برنج به ظرف شما قصد استفاده از همه چیز پخت در اجاق خود را و سپس اضافه کردن 4 فنجان آب داغ 3-5 خط تیره از چاشنی نمک و 3 برگ سرخ مایل به قرمز. هم بزنید همه چیز به خوبی و سپس محل browned قطعه مرغ به طور مستقیم در مایع و پوشش پان محکم با فر ایمن درب و یا با یک تکه فویل. جای خود را در داخل فر و تنظیم تایمر آشپزخانه برای 40 دقیقه.

6. هنگامی که وجود دارد این است که حدود 15 دقیقه در سمت چپ بر روی تایمر شما می توانید برای باز کردن قوطی های خود را از سبزیجات و اضافه کردن به یک قابلمه روی اجاق گاز, متوسط کم متوسط. کسانی که تنها باید حدود 10-12 دقیقه به حرارت.

7. هنگامی که شما آشپزخانه تایمر حلقه با دقت پاک کردن ظرف از اجاق و همه چیز باید آماده برای رفتن. خدمت مناسب اندازه بخش و فراموش نکنید که برای صرفه جویی یک تکه یا دو تا از مرغ برای مانده ساندویچ ذوب می شود اگر شما در حال برنامه ریزی در ساخت آن پس از آن. خود را فراموش نکنید لیوان بزرگ آب با این وعده غذایی سالم و شما را در سمت راست در حدود 400 کالری است.

سالم مانده ایده: مرغ ذوب ساندویچ

در اینجا یک راه آسان برای ایجاد یک سفر ناهار که هنگامی که در ترکیب با یک تکه میوه و بطری آب شما را پر خواهد کرد و تنها در وزن و در مجموع حدود 450 کالری. همه شما باید انجام دهید این است که یکی از تکه های مرغ و با دقت آن را تکه تکه وری پایین وسط بنابراین شما را تا پایان با دو برش نازک. به عبارت دیگر از هر قطعه مرغ شما خواهد بود قادر به ایجاد دو ساندویچ.

بعد با استفاده از یک چاقو گسترش کمی کره بر روی یک طرف از نان سپس روی کتری را روی دمای متوسط. و سپس اضافه کردن برخی از پنیر خرد شده و برخی از برنج اگر شما می خواهم این قطعه مرغ, سپس با کمی بیشتر از پنیر. در نهایت اضافه کردن بالای تکه نان با کره و طرف رو تا این زمان.

پس از چند دقیقه از پخت و پز با دقت آسانسور یک طرف با استفاده از یک کاردک به بررسی رنگ نان. اگر آن را به آرامی قهوه ای (یا به میل خود) دقت تلنگر به طرف دیگر. یک نکته که کوه در می رم از این ساندویچ استفاده از دست دیگر خود را/انگشت در بالای برش (از طرف سرد) برای کمک به نگه داشتن همه چیز را فشرده و پس از آن سقوط از هم جدا. اجازه می دهد به طبخ برای چند دقیقه در این سمت و سپس باید آن را تمام به پایان رسید. حذف از گرما و شما می توانید به نصف کاهش دهد اگر شما می خواهم. قرار دادن در یک تکه فویل و در یخچال خود را تا زمانی که مورد نیاز برای ناهار روز بعد.

ترکیب با یک تکه میوه و یک بطری آب و تند یک ناهار سالم به مراتب برتر از یک فست فود دسته کوچک موسیقی جاز وعده غذایی.

[ad_2]

Leave a Comment