چگونه برای شروع یک رژیم غذایی وگان – بدون از دست دادن ذهن خود را

[ad_1]

فکر کردن در مورد شروع یک رژیم غذایی وگان اما مطمئن نیستید که در آن برای شروع ؟ یک گیاهخوار, رژیم غذایی مبتنی بر بدان معنی است که شما نمی خوردن محصولات حیوانی – گوشت و لبنیات و ماهی و حتی تخم مرغ است.

برای بسیاری از مردم, اما, فکر برش تمام لبنی و گوشت قطعا می تواند قریب به اتفاق – به خصوص اگر شما می خواهم به خوردن و شما یک نابغه در آشپزخانه.

یک گزینه است که با این نسخهها کار برای بسیاری از مردم این است که برای شروع به تدریج. زیر 8 نکته انتقال را ساده تر و صاف – بنابراین شما بیشتر احتمال دارد به چوب با تغییر:

1. شروع با برش گوشت قرمز

اولین گام باید نسبتا آسان است. و برای بسیاری از مردم شروع می شود که با برش گوشت قرمز (ما نه به عنوان متصل به آن را به عنوان ما به ما پنیر به نظر می رسد).

شروع شده توسط برش تمام گوشت خوک و گوشت گاو و گوسفند و دیگر گوشت قرمز از رژیم غذایی خود را. هنوز هم اجازه می دهد تا خود گوشت سفید مانند ماهی و مرغ و غذاهای دریایی.

شما همچنین می توانید شروع به تلاش گوشت-نسخه رایگان از بیکن و گوشت های دیگر است که شما می توانید در مواد غذایی محلی خود و یا در فروشگاه مواد غذایی بهداشت فقط برای دیدن است که نسخه شما می خواهم. هنگامی که شما شروع به احساس راحت از خوردن گوشت قرمز می تواند حرکت به مرحله بعد.

2. ریز ریز کردن مرغ

برش مرغ – اما هنوز هم شامل غذاهای دریایی و ماهی مانند ماهی تن و ماهی قزل آلا و میگو و غیره.

شما همچنین می توانید شروع به تلاش برخی تهیه وگان غذا ی دستور غذاها (شما می توانید پیدا کردن مقدار زیادی آنلاین – و در بسیاری از موارد آنها همچنین بررسی توسط دیگر گیاهخواران – بنابراین شما می توانید پیدا کردن آنهایی که واقعا طعم خوب).

3. برش غذاهای دریایی و ماهی

در حال حاضر شما تقریبا در گیاهی مرحله – تبریک می گویم! در حال حاضر از آن زمان برای کاهش غذاهای دریایی و ماهی – اما به خاطر تست کردن دیگر گوشت های جایگزین مانند سویا بر اساس بتس ،

پروتئین خود را نیز خواهد شد که از حبوبات مانند عدس و نخود و لوبیا سیاه و سفید. همچنین غلات سبوس دار, گیاهی, گوشت چرخ کرده, گیاهی, بتس, برخی دیگر گوشت-محصولات رایگان مانند وگان بیکن.

4. خداحافظی با پنیر

خوب این ممکن است دردناک تر بخش برای بسیاری از ما است. ما در پنیر. اما وجود دارد پنیر جایگزین مانند برنج و پنیر سویا پنیر. شما باید برای آزمایش در اینجا برای پیدا کردن که در نوع پنیر برای شما کار می کند.

برای مثال من نمی توانم ایستاده سویا پنیر – اما بر اساس برنج پنیر من می توانید خرید در فروشگاه مواد غذایی است که فوق العاده است – و حتی آن را ذوب می شود مانند پنیر!

5. از بین بردن تخم مرغ

این نیز ممکن است کمی چالش برانگیز – عمدتا به دلیل تخم مرغ استفاده می شود در بسیاری از محصولات پخته شده و دستور العمل های.

اما وجود دارد مقدار زیادی از تخم مرغ جایگزین شما می توانید در پخت موضوعات خود را. برخی از افراد استفاده از ژلاتین آب مخلوط (که خوب هستند برای دستور العمل های با استفاده از کمتر از 3 تخم مرغ).

گزینه های دیگر عبارتند از: سس سیب و تخم مرغ-جایگزینی پودر است که شما اغلب می توانید در بسیاری از تخصص فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی.

6. قطع کردن خامه و کره

این چالش می تواند از کرم است که اغلب استفاده می شود در قهوه و کره است که اغلب مورد استفاده در دستور العمل برای محصولات پخته شده است.

اما خبر خوب این است که وجود دارد بزرگ گیاهی جایگزین. روغن نارگیل است که جایگزینی بسیار عالی برای کره در دستور العمل (در واقع آن 1:1 نسبت جایگزینی). شما همچنین می توانید استفاده از روغن زیتون اگر شما در حال پخت و پز شام وعده های غذایی مانند ظروف بزنید.

و برای کرم وجود دارد برخی از عالی غیر لبنی قهوه-جایگزین مانند شیر سویا و شیر نارگیل (بسیار ضخیم و خامه) و یا حتی روغن نارگیل.

نگاهی به اطراف فروشگاه مواد غذایی خود را به عنوان وجود دارد به خصوص فرموله شده غیر لبنی قهوه گزینه های درمانی در بخش مواد غذایی. (گاهی اوقات به طور منظم شیر نارگیل یا شیر بادام را جداگانه در قهوه خود را – این creamers نمی جداگانه در قهوه خود را).

7. رها از شیر

این ممکن است به نظر می رسد سخت – اما شما باید تعداد زیادی از گزینه های در اینجا پس از آن واقعا که بد نیست (در واقع من در بر داشت پنیر به مقدار سخت تر!).

گیاهی جایگزین شیر شامل شیر برنج شیر سویا و شیر نارگیل و شیر مهره مانند بادام یا بادام زمینی شیر است.

شما همچنین می توانید با استفاده از این شیر به پخت و یا طبخ با خوردن آنها را با حبوبات و یا شما به سادگی می توانید آنها را از یک شیشه.

8. پیدا کردن بهترین دستور غذاهای وگان و رستوران

خبر خوب – شما در حال حاضر کاملا گیاهی. اما شما هنوز هم باید برای زندگی خود را بدون اینکه chanined به آشپزخانه شما.

و شما نیاز به حفظ یک زندگی اجتماعی – که به معنی غذا خوردن!

در حال حاضر زمان برای شروع به پیدا کردن دستور العمل های بیشتر است که شما را دوست دارم (بنابراین شما می توانید آنها را در دست داشته باشد در طول هفته). من معمولا انتخاب یک روز شبیه یکشنبه است و همه از غذا برای هفته انجماد وعده های غذایی استفاده می شود که نسبت به پایان هفته.

همچنین شروع به بررسی آنچه که شما می توانید در رستوران ها. بسته به منطقه شما, شما در واقع ممکن است پیدا کردن یک وگان رستوران یا کافه.

هنوز مطمئن شوید که چه شما می توانید غذا خوردن در یک رستوران ؟ ترین مکان منوهای خود را آنلاین به طوری که شما می توانید نگاه کردن چه چیزی در منو است. شما همچنین می توانید پیش تماس بگیرید و از آنها بخواهید آنچه آنها ممکن است که شما می توانید غذا خوردن. بسیاری از رستوران ها بیش از انطباق اگر شما به آنها سر (آنها می خواهند کسب و کار خود و بعد از همه).

بنابراین کسانی که 8 گام در مورد چگونه برای شروع یک رژیم غذایی وگان بدون از دست دادن ذهن خود را. برخی از مردم می خواهم برای رفتن به تدریج.

با این حال اگر شما ترجیح می دهید به پرش با هر دو پا یکی دیگر از گزینه این است که استفاده از یک وگان خدمات تحویل غذا برای یک ماه یا دو. این اطمینان خواهد داد که شما را به خوردن غذای خوشمزه (بنابراین انتقال نخواهد بود تا سخت) و شما می توانید به آرامی یادگیری شیوه زندگی با سرعت خود را.

رفتن گیاهی را می توان به چالش کشیدن – اما راه هایی وجود دارد شما می توانید آن را بسیار آسان تر است. امیدوارم این راهنمایی کمک کرده اند. قبل از اینکه طولانی, شما احساس سالم و قوی تر! موفق باشید و در اینجا به سلامتی شما!

[ad_2]

Leave a Comment