کارگزار معاملات سرمایه گذاری مشترک – 16 سریع و آسان راه برای پول

[ad_1]

یک سرمایه گذاری مشترک (JV) همچنین به عنوان شناخته شده ‘کسب و کار خود ،, ‘اتحاد استراتژیک’یا ‘همکاری استراتژیک’. احتمالا ساده ترین تعریف این است که سرمایه گذاری مشترک است برنده برنده همکاری استراتژیک بین دو یا بیشتر کسب و کار و یا افرادی که موافق به اهرم هر یک از دیگر منابع به منظور دستیابی به اهداف مشترک اقتصادی. منابع می تواند در قالب تکنولوژی, روابط, دسترسی به مشتریان موجود و تخصص و دانش و اعتبار و کارکنان و امکانات مالی و غیره.

نمونه هایی از آسان و سود آور و ساده معاملات سرمایه گذاری مشترک

در اینجا فقط چند نمونه از JV معاملات شما می توانید کارگزار:

1. Tollgating

2. ترتیبات متقابل

3. های منابع

4. تبلیغاتی مشارکت

5. ایجاد مراکز سود برای کسب و کار

بیایید نگاهی به هر یک از جزئیات بیشتر.

روش #1: Tollgating

Tollgating به سادگی به معنی پیدا کردن یک گروه از مردم با بالا به اندازه کافی تقاضا و اتصال آنها با منبع تغذیه. بعد از آن شما ایستاده بین آنها (مانند یک tollgate گردآورنده) و جمع آوری پول به عنوان خریداران از طریق tollgate. این روش همچنین به عنوان شناخته شده “مثلث.”

نمونه هایی از Tollgating:

1. بیایید می گویند که در منطقه محلی خود وجود یک انجمن معماران. می گویند که حداقل 50 نفر و با آنها معاشرت هفتگی. اگر شما قادر به متقاعد کردن آنها برای دیدار با یک بار در هفته در یک دوره خاص رستوران یا هتل شما می توانید ترتیب مقابله با رستوران/صاحب هتل به شما یک درصد از این هفته خود ،

2. راه دیگر شما می توانید tollgate است که با پیدا کردن کسب و کار موفق. وجود دارد کسب و کار وجود دارد که در واقع تبدیل مشتریان به دور است زیرا آنها قادر به پاسخگویی به تقاضا است. آنها را به پاس منجر به شما. سپس شما می توانید به طور مستقیم از این منجر به کسب و کار دیگری که انجام تمام کار. بعد از آن شما جمع آوری کمیسیون برای هر تبدیل شود.

3. پیدا کردن کسی که با یک محصول برای فروش و پیدا کردن کسی که صاحب یک لیست از مشتریان که یک تمایل قوی برای این محصول در سوال. دریافت لیست مالک تایید محصول و جمع آوری کمیسیون از هر فروش ساخته شده است.

4. زمانی که یک کسب و کار می رود ورشکسته پول جانمایی کسی که مایل به: خرید, پیر, موجودی قدیمی خرید شماره تلفن به منظور تبدیل ورودی گیرنده خرید پایگاه داده از مشتریان انجام دستور در حال انتظار را بیش از اجاره نامه ،

روش #2: ترتیبات متقابل

این یک I-ابتدا-خود-back-you-ابتدا-معدن مرتب سازی بر اساس ترتیب.

واقعیت این است که هر کسب و کار دارای نقاط قوت و ضعف, و بسیاری از صاحبان کسب و کار نمی دانید که چگونه برای جبران نقاط ضعف خود را در نتیجه تولید مشکلات است. اما هوشمند JV کارگزار مانند شما می توانید آدرس این همکاری کسب و کار با مکمل کیفیت به طوری که آنها با هم قوی تر هستند و بیشتر سود آور است.

نمونه هایی از ترتیبات متقابل:

1. داد و ستد کالا – یک مجله ممکن است موافق اجازه دهید به یک رستوران برای پرداخت یک ماه ارزش تبلیغات توسط lettting مجله کارکنان کلیدی برای غذا خوردن به صورت رایگان برای یک دوره مجموعه ای از زمان; یک مشاور بازاریابی ممکن است توافق برای کمک به تناسب اندام حرفه ای تولید بیشتر منجر می شود در ازای آموزش شخصی.

2. اتصال دو کسب و کار با محصولات/خدمات است که مکمل یکدیگر باشند. آنها را به شیر را به هر یک از دیگران پایه مشتری با گرفتن آنها را به طور مستمر حمایت/ترویج هر یک از دیگران کالا به مشتریان خود. برای مثال شما می توانید ترتیب برای زیبایی آبگرم به ترویج بهداشت و درمان باشگاه پایین جاده (و بالعکس); یا تشویق یک سالن مو به “پاداش” خود را به مشتریان وفادار با گواهی هدیه از یک رستوران در نتیجه رانندگی به طور بالقوه عمر مشتریان به رستوران. در تمام موارد شما جمع آوری یک کمیسیون از هر فروش منجر.

روش #3: به اشتراک گذاری منابع موجود

شما می توانید اهرم منابع موجود است که مورد استفاده قرارگرفته و پول در روند.

نمونه هایی از منابع به اشتراک گذاری:

1. شما می توانید راه اندازی یک طراح طلا و جواهر حرفه ای با تنظیم به خلق نمایش داده می شود همراه با کالاها در شیک, خرده فروشی, فروشگاه, فروش کیف های دستی طراح. طلا و جواهر طراح نمی پرداخت هر گونه اجاره, اما او می پردازد کمیسیون به شما و خرده فروشی به صاحب مغازه هر بار که او می سازد یک فروش.

2. شما می توانید درآمد انفعالی با پیدا کردن دانش آموز مستاجر برای صاحبخانه ها در منطقه محلی خود. شما می توانید نیمه به طور خودکار فرآیند با دادن یک لیست از اقامت در محلی به یک فرد مشغول به کار در دفتر پذیرش از دانشگاه های بزرگ/مدارس در منطقه خود را و از آنها بخواهید به طور فعال کمک به دانش آموز متقاضیان پیدا کردن امکانات رفاهی است. مطمئن شوید که برای پاداش دادن به مخاطبین خود ،

3. صدور مجوز – اگر شما (یا کسی را می شناسید با) یک سیستم منابع فکری و یا هر غیر فاسد شدنی ناملموس است که دیگر مردم حاضر به پرداخت برای شما به سادگی می توانید به کمک مالی آنها حق استفاده از این منابع در ارز برای هزینه های کوچک. شما می توانید مجوز یک نرم افزار سخت برای به دست آوردن اطلاعات مفید و پژوهش پیدا کردن یک متخصص تجهیزات و غیره. باب Serling ثروت از منابع مورد صدور مجوز.

4. Piggybacking – شما می توانید با استفاده از زیرساخت های موجود به راحتی. برای مثال شما می توانید خود را وارد تبلیغاتی بروشور در پاکت ملی مستقیم پستی شرکت که در حال حاضر ایمیل 100,000 نامه یک ماه به موجود خود مشترکان است. موافق به آنها یک درصد از سود خود را.

روش #4: تبلیغاتی مشارکت

آیا شما (یا شما می دانید) کسی است که به یک متخصص فروشنده/بازاریاب? شما می توانید تیم با کسی که یک محصول/خدمات برای فروش است اما clueless در مورد چگونه آن را به فروش برساند.

1. تبدیل شدن به یک عامل – شما می توانید به کمک کتاب, بلندگو, باند, هنرمندان, هنرمندان, هنرمندان, و غیره. و سالم کمیسیون پرداخت می شود.

2. سهامداران و بازاریابی — شما می توانید در بازار/فروش محصولات افراد دیگر و به دست آوردن یک کمیسیون برای هر فروش ساخته شده است. اگر شما نمی خواهید به فروش شما می توانید شخص دیگری این کار را برای شما. شما همچنین می توانید نگاه برای کسب و کار با هیچ وابسته به مجموعه خود را از برنامه های وابسته, استخدام شرکت های وابسته به آنها اجازه انجام تمام فروش و بازاریابی و سپس شما فقط جمع آوری یک کمیسیون کوچک.

روش #5: ایجاد مراکز سود برای کسب و کار موجود

این یک واقعیت است که بسیاری از افرادی که در کسب و نمی دانم که چگونه برای به دست آوردن یک جریان ثابت از خریداران به طور مداوم.

1. بسته بندی – شما می توانید اضافه کردن یک تعریف محصول و یا خدمات به یک موجود با در حال حاضر موجود مسیرهای توزیع و جمع آوری کمیسیون. برای مثال بسیاری از عوامل املاک و مستغلات می تواند پول بیشتر و خدمت به مشتریان خود را حتی اگر آنها همچنین توصیه می کنند خدمات مانند حذف, طراحی داخلی, لوله کشی, برق, گچ کاری و غیره. به هر فرد آنها به فروش یک خانه. اما بسیاری از عوامل املاک و مستغلات نمی دانم از این پس شما می توانید راه اندازی این ترتیب و سود.

2. تشویق رستوران به فروش فضاهای تبلیغاتی دریافت و پرداخت با پیدا کردن تبلیغ. رستوران ها می توانید پول کسب درآمد با نمایش تبلیغات در حمام خود را در پشت خود منو در صفحه نمایش گسترده تلویزیون و یا حتی خود را اعلام تخته.

3. آیا شما زندگی می کنند در منطقه ای که در آن وجود ندارد تا 24 ساعت دندانپزشکان / رستوران / نانوایی/ liquor store/ مراکز تفریحی? شما می توانید ترتیب یک معامله که در آن یک صاحب کسب و کار موافقت خود را با اجازه می دهد شخص دیگری خود را به استفاده از امکانات موجود در زمان هنگامی که آنها معمولا بسته در ازای پول اجاره یا درصدی از سود.

4. بحث را به یک کسب و کار نیست که هیچ سرنخی در مورد بازاریابی آنلاین است. اعتصاب یک معامله که در آن شما با استفاده از آنلاین روش های بازاریابی برای ترویج کسب و کار و پرداخت کمیسیون برای هر فروش منجر. شما به راحتی می توانید انجام این معامله با کارشناسان و تجارت – افرادی که ثروت از اطلاعات در داخل سر خود را, اما آنها فاقد دانش چگونه به نوبه خود تخصص خود را به اطلاعات محصولات و فروش آنها را آنلاین. شما می توانید به عنوان خود را آنلاین ناشر (یا JV با آنلاین موجود ناشر) و یک قطعه از سود.

در نتیجه

که یک سرمایه گذاری مشترک کارگزاری می تواند بسیار آسان و پاداش اگر شما می دانید که چگونه به گوش دادن به نیازهای افراد دیگر. برای موفقیت همه شما باید انجام دهید این است که حل مشکلات با اعمال نفوذ در حال حاضر منابع موجود و ایجاد روابط قابل اعتماد. شما نمی نیاز به یک محصول و یا کسب و کار خود را. شما لازم نیست به یک متخصص شما نمی نیاز به هر گونه تجربه شما می تواند 18 سال یا 80 سال, شما می توانید دکترا و یا شما می توانید یک دبیرستان رها کردن آن مهم نیست.

[ad_2]

Leave a Comment