کلید قوانین هر صاحب رستوران باید بدانید

[ad_1]

شما لازم نیست به تماشای آشپزخانه کابوس می دانم که باز کردن یک رستوران می تواند مخاطره آمیز باشد. بسته به منبع بین 50 و 90 درصد از آنها شکست در پنج سال اول. آنچه که به ندرت مورد بحث این است که چرا این کسب و کار به شکم ، احتمالا شماره یک دلیل بی تجربگی از صاحبان جدید. چگونه ما می دانیم?

موفق ترین صاحبان سهم عادلانه خود را از شکست در اوایل روز است. حتی بزرگ گوردون رمزی (میزبان Kitchen Nightmares) تا به حال به چند تا از بالا پایان از eateries. در حال حاضر خود را از موسسات بسیار موفق است. چرا ؟ در علاوه بر این به تجربه آشپزی آقای رمزی به حال به یاد بگیرند که چگونه مدیریت هزینه است که احتمالا بزرگترین مزیت او بیش از صاحبان جدید.

شروع کردن

هنگامی که بررسی postmortem از هر رستوران, علت مرگ همیشه می خواند: “ما از پول زد.” تنها راه برای جلوگیری از که undignified پایان است که به نگه داشتن هزینه های تحت کنترل است. حقوق و دستمزد است که اغلب بزرگترین هزینه برای eateries پس از آن مهم است به دانستن آنچه شما باید پرداخت و هنگامی که.

حداقل دستمزد

به عنوان یک گروه غذایی کارگران در برخی از بالاترین پرداخت کارکنان در اطراف. آنها همچنین یک گروه بسیار بزرگ که بدان معنی است که دولت به آنها توجه کنید. به عنوان یک نتیجه از هر دو دولت و قوانین فدرال نیاز است که تمام موسسات ناهار خوری کارگران خود را پرداخت حداقل دستمزد. عدم انجام این کار نه تنها منجر به جریمه های سنگین و مجازات آن را نیز می تواند آسیب رستوران شهرت فراتر از تعمیر.

راهنمایی

که آیا آنها در خدمت مشتریان در جداول و یا شمارنده راهنمایی همیشه متعلق به کارکنان است. کارفرمایان مجاز به جمع آوری آنها را برای خود سود و یا به توزیع مجدد آنها. در برخی از موسسات, سرور, مارس استخر راهنمایی های خود را به طوری که هر کس می شود یک دستمزد زندگی می کنند. این عمل کاملا داوطلبانه است و نمی توان تحت نظارت و یا کنترل شده توسط مالک.

اضافه کاری

یکی از رایج ترین اشتباهات است که صاحبان جدید را پرداخت بیش از حد در اضافه کاری. با توجه به قانون فدرال همه ساعتی کارگران باید پرداخت شود زمان و یک نیمه برای هر دقیقه کار می کنند بیش از 40 ساعت در هفته است. این هزینه ها واقعا می تواند اضافه کردن جدید eateries که understaffed و overbooked. خبر خوب این است که آنها به طور کامل قابل پیشگیری است. کاهش و حتی حذف پرداخت اضافه کاری می توان با برنامه ریزی مناسب است. برای انجام این کار شما باید یک کار برنامه هر هفته و انتخاب کارکنان که می توانید با پر کردن در برای برنامه ریزی کارکنان باید کسی تماس در بیمار است.

افراد زیر سن قانونی

بسیاری از صاحبان رستوران به اشتباه فرض کنیم که آنها دور می توانید با پرداخت کارگران جوان کمتر است. در بسیاری از موارد, این اولین بار کارکنان نمی دانم در مورد حداقل دستمزد کارفرمایان خود موفق به اطلاع از حقوق خود است. زیرا آنها بر این باورند آن است استثماری دولت فدرال و دولت به نظر نمی آید لطفا در این عمل رایج است. برای جلوگیری از جریمه و خجالت آن مهم است به همه کارکنان خود را نسبتا با وجود سن خود را.

بیگانه کارگران

به دلیل تسلط به زبان انگلیسی است که به ندرت پیش نیاز بخش غذا همیشه جذب تناسب تعداد کارگران ثبت نشده. با که گفت, همه صاحبان رستوران در صورت جریمه های سنگین می کردند که استخدام کارگران فاقد شرایط لازم. ما همچنین باید به ذکر است که همه کارکنان بدون در نظر گرفتن زبان آنها صحبت می کنند باید پرداخت شود و حداقل دستمزد.

به عنوان ساده به عنوان آنها ممکن است در پیروی از این قوانین می تواند کمک به شما در کنترل هزینه های که به رستوران شما احتمال بسیار بهتر از موفقیت است.

[ad_2]

Leave a Comment