یک رستوران داوران بدترین سناریو مورد

[ad_1]

یکی از جالب ترین چیز برای یک رستوران مؤلف است که با داشتن یک تجربه لذت بخش و سپس همه ناگهانی برخی از چیزی غیر منتظره رخ می دهد. پس از سفر در سراسر ایالات متحده و کانادا برای برخی از 5 سال متوجه شدم که این سرویس در برخی از محترم رستوران های زنجیره ای بود و کاملا ناهموار.

معنی نه تنها کنترل کیفیت در یک و یا دیگر و یا خدمات مشتری داغ و یا سرد, اما که قوام کاملا متفاوت از فروشگاه به فروشگاه و یا خروجی به خروجی. گاهی اوقات این سرویس فوق العاده بود گاهی اوقات هو و در مناسبت نادر وحشتناک. اجازه دهید من به شما بگویم که برخی از نظریه ها من توسعه یافته پس از مصرف رستوران, اخبار, امتیاز بار و C-فروشگاه اخبار برای سال, در حالی که همچنین به سفر و دیدن آن همه برای خود من.

نظریه های خرده فروشی ناهار خوری و واقعیت از آنچه که هستند سال نوری از ری Kroc شعار را به صورت اولیه خود فروشگاه. یکی از بزرگترین مسائل این است که از کارکنان تحت آموزش محلی مدیریت فروشگاه و secret shopper برنامه به عنوان یک گرفتن همه. موضوع دیگر این است که با کارکنان که مهم نیست و یا به سادگی بی اعتنا به آنچه که آنها انجام می دهند.

یکی از من های اخیر تجربه به بحث گذاشته شود همراه با موضوع; یک رستوران داوران بدترین سناریو اتفاق افتاده در یک زنجیره مواد غذایی مکزیکی زنجیره ای. نیمه فست فود محل بود یک ساعت از بسته شدن در آهسته هفته شب. گرفتن یک پرش در فروشگاه پاک کردن من فرض کنید به این دلیل بود.

یک کارمند آمد به سطل زباله منطقه فقط یک راه از جایی که ما نشسته بودند و شروع به پمپاژ آمونیاک تمیز به سطل زباله می تواند منطقه بود و باز سطل زباله می تواند نشسته بین ما و او بود که بسیار بد بو. بعد او اسپری کردن روی سطل زباله می تواند با گازهای سمی و چپ آنها وجود دارد به خیس خوردن ، یا به صورت ساکن و هم به کمک در تمیز کردن.

سپس اقدام به اسپری منطقه و یا خیس کردن داخل جعبه که در آن می تواند سطل زباله می رود. این بود که کاملا سخت به نفس است. بعد دیدن که می تواند سطل زباله حال تمیز کننده خشک در او قرار داده و بیشتر بر روی آن را شل و سپس پاک کردن آن را با یک دستمال و سپس قطع دستمال روی صندلی عقب نزدیکترین ما ؟

باید بروم ؟ این فقط یکی از مشکلات ما مردم فقط آن را دریافت نمی. من قطعا امیدوارم که این مقاله مورد توجه است و تا رو فکر می کردم. هدف ساده است; به شما کمک کند در تلاش خود را به بهترین در سال 2007. من از شما سپاسگزارم برای خواندن مقالات بسیاری در موضوعات متنوع که مورد علاقه شما.

[ad_2]

Leave a Comment