یک روز کامل به صورت تشریحی, J. D. Salinger را Bananafish

[ad_1]

J. D. Salinger را در سال 1951 کلاسیک داستان کوتاه “یک روز مناسب برای Bananafish” معرفی سالینجر مورد علاقه شخصیت سیمور شیشه ای – تنها به کشتن او چند صفحه بعد. داستان شروع می شود در یک شیک ساحلی, هتل, اتاق, که در آن ما استراق سمع شیشه ای را بر روی گوشی های با مادرش بحث سیمور سلامت روانی. از وجود ما سر به ساحل که در آن سیمور است حلق آویز کردن با یک چهار-ish-سال پیر با دختر بچه ای به نام سیبیل و گفتن داستان خود را در مورد گریزان “bananafish.” داستان به پایان می رسد با سیمور بازگشت به اتاق هتل خود را و تیراندازی خود را در سر.

سیمور شیشه ای و یا به عنوان سیبیل تماس او “see more شیشه” است که به شدت مورد بحث و مجادله در داستان کوتاه شخصیت در ادبیات آمریکا – که به او آه چندان شفاف نام همه بیشتر طنز. مردم نمی توانند به نظر می رسد به توافق برسند چه پسر مثل این است که چرا او همیشه با حلق آویز کردن با بچه های کوچک و یا از همه مهمتر به همین دلیل او تصمیم می گیرد خود را به کشتن. وجود دارد سه پیشرو نظریه در این زمینه است.

نظریه اول: سیمور یک bananafish. نه واقعا. در شرح او می دهد به سیبیل, bananafish ماهی که شنا را به سوراخ و بلاغی در بسیاری از موز است که آنها گیر کرده و می میرند. با توجه به برخی از این سیمور را نامتعارف اما اتصالات استعاره برای مادی ذهنیت مصرف کننده پس از جنگ جهانی دوم جامعه آمریکا – نه که ما می خواهم به دانستن هر چیزی در مورد آن در حال حاضر است. البته این سوال چه سیمور خودکشی چیست ؟ این است که قصد بازگشت به فانتزی خود را-shmancy اتاق هتل و کشتن خود انسان معادل غواصی به موز و خوردن به مرگ ؟ که ممکن است توضیح دهد که چرا سیبیل فکر می کند او می بیند یک bananafish – او می تواند صحبت کردن در مورد سیمور. یا شاید سیمور خودکشی یک راه برای غلبه بر جهان مادی: خروج از آن در دسترس نباشد.

نظریه دوم: سیمور منحرف است. آره همه که یابی و شنا و داستان گفتن است که فقط در راه خود را از نزدیک شدن به دختران کوچک. شما متوجه خواهید شد مثلا که سیمور منازعه سیبیل مچ پا زمانی که او در حال دروغ گفتن در ساحل و سپس دوباره زمانی که او را هل می دهد و او را در کنار آب. هنگامی که او می رود تا آنجا که به بوسه پایین پای او حتی چهار ساله سیبیل است weirded به اندازه کافی برای yell “هی!” احتمالا به خاطر سپردن چیزی که او شنیده ام در پیش دبستانی در مورد “نور قرمز را لمس کنید.” خجالت و/یا نا امید سیمور بلافاصله به پایان می رسد خود را در تاریخ بازی سر و برگشت به هتل و جان خود را در شرم. واقعیت این است که سوء استفاده جنسی است مبهم اما موضوع در محدوده زمانی معین در, J. D. Salinger دیگر آثار قابل توجه در ناطور, پشتیبانی از امکان است که چیزی اشتباه است با سیمور میل جنسی.

نظریه سوم: همه واز راه بیش از حد P. C. A touch لزوما نامناسب یک بوسه نیست همیشه جنسی بزرگسالان و کودکان می تواند به اویختن در غیر خزنده راه و ادبیات همیشه نمی باید “ها وابسته به عشق شهوانی undertones.” سیمور کشیده شده است به بی گناهی و guilelessness از کودکان به دلیل تجارب خود را در جنگ جهانی دوم ساخته شده او را احساس سرخورده با جهان بزرگسالان – نه به ذکر است صحبت کردن با سیبیل اجازه می دهد تا او را به افراط در سمت خلاق خود را. سیمور باعث می شود تا یک داستان فوق العاده در مورد زندگی و رفتار bananafish و غلغلک صورتی – در غیر جنسی راه – زمانی که سیبیل نمایشنامه همراه است. متاسفانه او مشکل حذف این mischievousness زمانی که او می شود به هتل بازگشت. او به شوخی متهم زن در آسانسور “خیره” در پای او و در یک شیرین کاری است که تنها یک فرد بالغ را بکشد مرد از جرم اشاره. استدلال ميگيرد تا سیمور می شود واقعا عصبانی به جای فقط تظاهر قهر و فرار از آسانسور. متوجه می شوند که او فقط نمی ژل با بزرگسالان دیگر سیمور می دهد تا امید شاد بودن و زندگی خود را.

با بسیاری از پرسش از “یک روز مناسب برای Bananafish” پاسخ داده نشده و این هیچ جای تعجب است که سالینجر در ادامه به ویژگی سیمور در چهار داستان از همه مهمتر در دو-بیزینس “[Raise High the Roof Beam, Carpenters and Seymour: An Introduction].” در این دو novellas, سیمور اختصاص داده برادر کوچک دوستان متعهد چالش قرار دادن سیمور به کاغذ. این واقعیت است که او در نوشتن است که اغلب درهم و برهم ، بی ربط و غیر ممکن است به دنبال نشان می دهد که شاید ما نه فقط به معنای دانستن است.

[ad_2]

Leave a Comment