5 بهترین راه برای حفظ کردن چیزهایی که در حالی که شما مطالعه

[ad_1]

آه ما به یاد داشته باشید که چگونه گیج کننده نهایی هفته شد! این که آیا شما در دبیرستان و یا حتی نزدیک شدن به مراحل نهایی خود را در کالج حرفه ای بیشتر موافقم که هر نوع امتحان خواهد سر و صدا اعصاب از مهمترین و با اعتماد به نفس و آماده دانشجویی.

در میان بدترین چیز این است که برخی از دانش آموزان انجام خواهد شد که خود را آماده برای تست چند گزینه ای زمانی که آنها باید برای تحصیل در رشته مقاله ، با دانستن و مطالعه قالب یک آزمون می تواند واقعا کلیدی در گرفتن خود را آماده برای یک آزمون.

نیز وجود دارد بسیاری از راه های منحصر به فرد برای حفظ مواد در حالی که شما مطالعه! زیر برخی از نکات آسان می تواند تست رفتن کمی ساده تر به عنوان به خوبی به عنوان شما زندگی خود را کمتر ناراحت کننده است.

قبل از ما شروع, ما بزرگترین نکته برای نهایی هفته است که به مطالعه اوایل هفته!

این مانع از هر گونه استرس و ذهنیت منفی و خستگی ، ناشی از دانستن است که شما تا به حال زمان کافی برای مطالعه است.

1. مطالعه نمی چیزهایی که شما در حال حاضر می دانیم.

بزرگترین اشتباه ما دیده ایم دانش آموزان انجام زمانی که آنها شروع به مطالعه برای امتحان نهایی در حال بررسی اطلاعات البته آنها در حال حاضر می دانیم از جمله موضوعات مطرح شده در قبلی آزمون 1 و 2. من امیدوارم که شما می توانید با من موافق است که وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات است که نیاز به پوشش داده شده در هر یک از دوره های خود را… نمی اتلاف وقت و تلاش خود را در رفتن بیش از اساسی درک و یا مفاهیمی است که شما باید در حال حاضر آموخته اند به عنوان عقل سلیم است.

نشستن در یک منطقه آرام با یادداشت های خود را از کلاس خارج و بر روی میز است. بعدی برجسته تمام فصل که شما را درک نمی کنند. این است که گام های اولیه در مطالعه… این شما قادر به تمرکز و اولویت بندی وقت خود را در مناطق شما نیاز به بررسی است.

مطمئن باشید به نگاهی به کتاب (فصل آزمون را پوشش می دهد) و یا اسلاید پاورپوینت ارائه شده در دوره خود را. با انجام این کار, شما باید قادر به درک شرکت از این بخش شما نیاز به حمله بیشتر است.

در این زمان بررسی مواد و مقایسه آن با راهنمای مطالعه و یا آزمون نقد و بررسی های ارائه شده به شما توسط خود استاد در حالی که در تلاش برای عبور از این افراد است که تحت پوشش در آزمون نقد و بررسی.

این فصل که عبور کردن آنچه شما نیاز دارید به مرکز وقت خود را در. کاهش مقدار از اطلاعات است که باید مورد مطالعه در هفته پیشرو در امتحان را قادر می سازد برای زمان اضافی برای شما اختصاص داده شده به موضوعات سخت تر.

2. فعال ماندن و غذا خوردن.

دروغ گفتن بر روی نیمکت مورد علاقه خود را با عرق ممکن است به نظر می رسد مانند بهترین راه برای مطالعه… اما نه! بودن بیش از حد آسایش به راحتی می توانید در نتیجه خستگی و چرت زدن و خیال بافی. بهتر است سعی کنید مطالعه در حالی که شما را در پای خود را, یادداشت های در دست بررسی زمانی که شما راه رفتن.

جستجو برای روشنی کلاس درس و استفاده از تخته سفید به نفع خود. تصاویری (مفهوم نقشه و نمودار و نمودار) می تواند به احیای پژوهش جلسه و کمی طنز نسبت به فرایند یادگیری است.

مطمئن شوید که برای غذا خوردن! خوردن کربوهیدرات را قادر می سازد تا مغز فکر می کنم واضح تر متمرکز و غیر خسته. اما مواد غذایی آشغال ممکن است ارزان و ممکن است برای صرفه جویی در وقت و پول خود را, آنها در حال انجام هیچ چیز به کمک مغز خود را به حفظ اطلاعات است. اجتناب از غذاهای فرآوری شده و مواد غذایی آشغال مانند رستوران های فست فود شور و غذاهای سرپایی و یا حتی نوشابه.

پاستا, ساندویچ, شیر, سبزیجات و میوه ها منابع فوق العاده از کربوهیدرات و واقعا باید گنجانیده شده در این رژیم غذایی در حالی که مطالعه برای یک امتحان است. به خصوص شب گذشته و همچنین در صبح است. مطالعه هرگز گرسنه آن را غیر ممکن است برای تمرکز هنگامی که معده خود را نگه می دارد growling در شما! سپس ذهن با تمرکز بر وعده غذایی و نه در یادگیری است.

این نیز حیاتی است که شما به طور منظم خواب. احساس خستگی در طول امتحان را به صورت نمایی کاهش می دهد عملکرد خود را امتحان اگر چه درست است و بسیار شایع است به جلو و همه nighter مطمئن شوید که شما با قرار دادن حد و مرز و یا 30 دقیقه چرت زدن. آیا نوشیدن بیش از حد انرژی زا نوشیدنی های قند می تواند بدن خود را تصادف روز بعد خودتان را محدود به دو حداکثر نوشیدنی اگر نه هر یک کمتر است.

آن نیز هوشمند است به بدن پمپ و حرکت قبل از آزمون خود را. نگاهی به پیاده روی سریع. مطالعات نشان می دهد که ورزش اجازه می دهد تا خون به جریان اجازه می دهد بدن خود را به ساخت عجله آدرنالین در حالی که همچنین افزایش سطح اندورفین (در بدن). آن را نیز یک راه مشترک برای مقابله با اضطراب و استرس!

3. می دانم هدف:

چرا هستم حتی مطالعه این ؟ اغلب ما یک علامت شایع به نام “اضافه بار اطلاعاتی” در حالی که تحصیل… که به همین دلیل معمولا آن را می شود سخت به یاد مواد پس از آن. خاصی که شما می دانید هدف که چرا شما در حال مطالعه چه انگیزه شما را به نگه داشتن رفتن ؟

– بدانید که یک مفهوم خاص و یا ایده

– به خودتان بهتر است در یک منطقه خاص

– بدانید که چرا کسی یک چیز خاص

– برای پاسخ به سوالات اختصاص داده تحصیلی تحصیل

نگه داشتن یک هدف در ذهن خود را در حالی که شما مطالعه به شدت می تواند به شما کمک کند تمرکز بر روی فقط اطلاعات مربوطه و به خاطر سپردن آنها بهتر است.

وجود دارد تقریبا مقدار بی نهایت از دلایل شما ممکن است مطالعه چیزی مطمئن شما را در درک چه چیزی مال شما است.

4. مطالعه قبل از رفتن به خواب و بلافاصله بعد از خارج شدن از رختخواب

ایده آل ترین زمان برای بررسی و یا یادگیری چیزی است که به سادگی قبل از رفتن به خواب و بلافاصله زمانی که شما از خواب بیدار. در طول روز ذهن می شود غیرمنتظره با مقدار زیادی از اطلاعات بی فایده و آن را همچنان به تلاش و فیلتر کردن اطلاعات که مفید و ارزش به خاطر سپردن و چه چیزی نیست.

مطمئن شوید که به قلم مو دندان های خود را در صبح است. عجیب و غریب اما واقعی, مطالعات نشان می دهد که هنگامی که شما با قلم مو دندان های خود را, شما در حال گفتن مغز خود را که شما آماده برای رفتن. با این کار مغز شما شروع به احساس عجله هنگامی که شما سعی می کنید برای مطالعه, اما در پایان, شما فقط دستکاری و تلاش خودرا برای امتحان اماده همه اطلاعات همه در یک بار.

این باعث می شود آن ساده تر است که شما چیزهایی را فراموش کرده ام. فقط تصور کنید که اگر از شما خواسته شود در مورد آنچه شما را دیروز پس از یک تلاش طولانی و بعد شما قادر خواهید بود برای پاسخ? بله, آن را بسیار شبیه به آن است. قبل از خواب و بعد از خارج شدن از خواب ذهن خود را تجدید و همچنین ترشح برخی مواد شیمیایی است که می تواند کمک کند تا حافظه خود را بیشتر بتن می باشد.

5. به یاد بیاورید آنچه شما آموخته ام:

سعی کنید به صرف 15 دقیقه تجدید نظر در آنچه به شما آموخته اند. اگر شما تصویب برخی از این روش ها به شما خواهد شد شگفت زده چقدر شما به یاد داشته باشید و نیز بهبود اعتماد به نفس خود را در توانایی خود را به یاد. این را بهبود می بخشد کل فرایند و شما را به تلاش بیشتر به خارج شدن از رختخواب در روز بعد و انجام کار دوباره.

آیا شما خسته با procrastinating و سپس وحشت برای انجام کارها در آخرین دقیقه ؟ اگر چنین است, سپس شما نیاز به انجام برنامه ریزی مناسب است.

برنامه ریزی مناسب و با استفاده از روش صحیح کمک خواهد کرد که شما را در برنامه ریزی روز خود را به طور موثر. ما به طور کامل درک چگونه تاکید بر آن است که به یک دانش آموز کالج و ارائه تکالیف و همچنین آماده شدن برای امتحانات اما اگر شما شروع به تحصیل از ابتدای سال شما باید در صورت مشکلات کمتر.

نتيجهگيری:

آماده ترین دانش آموز می تواند به نظر می رسد تاکید کرد و ضعف بالقوه نتایج آزمون و همیشه زمان برای دریافت یک واقعیت را بررسی کنید. بد گرفتن درجه باد یک امتحان و یا شکست در کلاس خوب نیست برای نفس اما این اتفاق نمی افتد. فراموش نمی کنم که این پایان جهان است. ایجاد یک لیست از نتایج ممکن و ترتیب برای همه آنها.

صحبت کردن با دوستان و خانواده خود و توضیح مشکل است. آنها منبع بسیار خوبی از آسایش و پشتیبانی. گرفتن یک برنامه حتی زمانی که همه چیز را نمی دقیقا به عنوان شما می خواهید آنها را یک راه عالی برای خلاص شدن از اضطراب از آزمون در نظر گرفتن وضعیت.

[ad_2]

Leave a Comment