6 هفته بدن قبل – بدن دستور العمل نمونه

[ad_1]

شما نباید به رنج می برند و گرسنگی خود را در یک رژیم غذایی. یادگیری چگونه به غذا خوردن سالم و ورزش گاه به گاه است کلیدی برای از دست دادن وزن و نگه داشتن وزن آن در آینده است. 6 هفته بدن قبل مردم می آموزد که چگونه به از دست دادن وزن با خوردن غذاهای مناسب برای نوع بدن شما. بر اساس نوع بدن شما مجاز انواع مختلف مواد غذایی که شما را افزایش می دهد سوخت و ساز بدن و کمک به شما در سوزاندن چربی در آینده است. در اینجا یک نمونه از دستور العمل های که شما می تواند خوردن صبحانه در مایکل Thurmond رژیم غذایی.

صبحانه منوی نمونه

چشم باز کردن املت – شامل 4 سفیده تخم مرغ 4 قاشق غذاخوری آب فلفل سیاه تازه سبزیجات و گیاهان

اگر شما می خواهید به ادویه تا خود را املت شما می توانید سعی کنید فیستا املت بهار primavera, هاوایی, طلوع آفتاب یا املت دنور.

سفیده تخم مرغ بزرگ پروتئین بدون چربی که آسان به طبخ و می تواند حتی برای وعده های غذایی دیگر.

براونز هش – شامل 2 عدد سیب زمینی حنایی و تازه زمین فلفل سیاه و سفید. برای برخی از فوق العاده “ضربه” اضافه کردن 4 سبز خرد شده پیاز و 1/2 قاشق چایخوری پودر سیر قبل از پخت و پز. این اضافه کردن برخی از crunchiness به خود براونز هش. اضافی دستور العمل شامل مخیکالی براونز و شیرین Browns.

اگر شما از طرفداران بزرگ از تخم مرغ شما می توانید حتی خوردن بوقلمون سوسیس برای صبحانه. ترکیه سوسیس شامل 1 پوند گوشت سینه بوقلمون, 1/2 قاشق چایخوری زیره سبز 1/2 قاشق چایخوری فلفل هندی 1/2 قاشق چایخوری پودر سیر 1 قاشق چایخوری گشنیز 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه 1 قاشق چایخوری فلفل قرمز 1/2 قاشق چایخوری پونه 1/2 قاشق چایخوری ریحان و 1/2 فنجان سوپ مرغ (مطمئن شوید که برای دریافت کم سدیم مایع).

این فقط یک نمونه صبحانه است که شما می توانید با این نوع رژیم غذایی است. اگر شما با استفاده از بی نهایت منوی برنامه ریز شما می توانید مقدار نامحدودی از وعده های غذایی است که متناسب با رژیم غذایی و نیازهای بدن است.

[ad_2]

Leave a Comment