7-بعد برنامه غذایی حرفه ای برای بازیکنان فوتبال

[ad_1]

همه ما می دانیم که بازی فوتبال حرفه ای نیاز به یک تعهد بزرگ برای هر دو تربیت بدنی و ذهنی است. همان است که به توان گفت برای یک غذا تعهد و خوب غذا خوردن. چگونه می خورید بستگی دارد عملکرد خود را هر دو در و خارج از زمین فوتبال; به علاوه قبل و بعد از مسابقه.

در زیر برخی از تخصصی فوتبال وعده های غذایی برای یک هفته. برای حرفه ای بازیکنان فوتبال.

دوشنبه

  • صبحانه: 1 فنجان پودر شکلات, شیر, صبحانه, غلات و حبوبات و موز.
  • ناهار: اسپاگتی, گوشت فیله با سیب زمینی و گوجه فرنگی و سالاد میوه.
  • میان وعده: ساندویچ با گوشت و آب پرتقال.
  • شام: سوپ سبزیجات, املت برنج و پای سیب.

شنبه

  • صبحانه: 1 فنجان پودر شکلات, شیر, نان تست را با روغن زیتون و گوجه فرنگی و آب پرتقال.
  • ناهار: عدس و لوبیا و نان خرده نان فیله مرغ با قارچ و ماست و شکر.
  • میان وعده: کره بادام زمینی ساندویچ و یک آب میوه.
  • شام: مخلوط سالاد ماهی قزل آلا با سس را با سیب زمینی سرخ شده و توت فرنگی را با خامه و شکر.

جمعه

  • صبحانه: 1 فنجان پودر شکلات, شیر, نان تست با کره و ژامبون و یک آب میوه.
  • ناهار: برنج با سبزیجات و گوشت خوک کمر استیک لباس پوشیده با نان با کاهو و ماست و شکر.
  • میان وعده بعد از ظهر: پنیر زیر و یا ساندویچ و یک آب پرتقال.
  • شام: سبزیجات مخلوط با نخود فرنگی با ژامبون مرغ کبابی با کاهو و ذرت و ماست.

پنج شنبه

  • صبحانه: یک لیوان شیر کاکائو, پودر بیسکویت را با کره و مربا و آب پرتقال.
  • ناهار: پخته شده و لوبیا و ماهی سرخ شده با کاهو و گوجه فرنگی و آناناس با عسل
  • میان وعده: ساندویچ ژامبون.
  • شام: پوره سبزیجات و کبابی و سیر و میگو و ماست ساده را با شکر.

جمعه

  • صبحانه: 1 فنجان پودر شکلات, شیر, نان تست را با روغن زیتون و گوجه فرنگی و سالاد میوه.
  • ناهار: سالاد از باغ برنج با ماهی مرکب در آن جوهر و کاستارد.
  • میان وعده: پنیر با عسل و موز.
  • شام: سوپ رشته فرنگی, دریا, باس پخته شده با سیب زمینی کباب و دو کیوی.

شنبه

  • صبحانه: 1 ماست و حبوبات در خانه بیسکویت و آب پرتقال تازه.
  • ناهار: ماکارونی لا carbonara گوشت گوساله استیک با گوجه فرنگی تازه و ذرت و دو نارنگی.
  • میان وعده: ساندویچ با serrano ژامبون با گوجه فرنگی تازه و آب میوه.
  • شام: سوپ سبزیجات اره ماهی با پوره سیب زمینی و ماست را با شکر.

یکشنبه

  • صبحانه: 1 فنجان پودر شکلات, شیر, کروسانت و با مربا و آب پرتقال تازه.
  • ناهار: سرخ شده بادمجان, کبابی, مرغ با سالاد مخلوط و یک سیب با پنیر.
  • میان وعده بعد از ظهر: املت تخم مرغ (ترجیحا yoak)
  • شام: کرم اسفناج سوپ مرغ تنوری با کبابی, گوجه فرنگی و ماست و شکر.

[ad_2]

Leave a Comment